Uczestnicy zaplanowanego na 2 marca br. wydarzenia, którego partnerem jest wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, będą dyskutować o takich zagadnieniach jak marketing prawniczy, zarządzanie kancelarią, business development, media społecznościowe, korzystanie z nowoczesnych technologii, skuteczna komunikacja.

- LEGAL MARKET DAY adresowany jest do dynamicznych i przedsiębiorczych prawników, którzy upatrują swoją przewagę rynkową w stałym poszerzaniu umiejętności. Chcąc lepiej działać oraz liczyć się na rynku trzeba po prostu się tutaj pojawić - czytamy w komunikacie zapowiadającym 5. edycję największej w Polsce konferencji dla prawników dotyczącej rozwoju kancelarii.

Jej uczestnikami będą adwokaci, radcowie prawni, specjaliści ds. marketingu i BD w kancelariach, którzy wezmą udział w 16 prelekcjach, w tym sekcji LEGAL TECH oraz w trzech sesjach networkingowych.

Jeden z wykładowców to Arkadiusz Chludziński, który będzie mówił o najczęstszych błędach w sprzedaży usług kancelarii biznesowych. Inny wykładowca, Marcin Tomczak mówić będzie o marketingu prawniczym i etyce. Natomiast Rafał Chmielewski wymieni sekrety skutecznego bloga prawniczego. Interesująco zapowiada się też wykład sędziego Jarosława Gwizdaka pt."Media społecznościowe w służbie wymiaru sprawiedliwości.Jak popełnić wszystkie błędy i wyciągać wnioski". Orgaznizatorzy rekomendują też prowadzony przez Małgorzatę Gradek–Lewandowską warsztat (przygotowany we współpracy z Wolters Kluwer): Innowacyjny Prawnik. Zarządzanie pracą kancelarii z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. - Jesteśmy partnerem  sesji Legal Tech i z zaprzyjaźnioną kancelarią Lewandowski Gradek Lewandowska będziemy przedstawiać innowacyjne rozwiązania w pracy prawnika – jak zarządzać pracą kancelarii z wykorzystaniem nowoczesnych technologii - zapowiada Ewelina Laszczyk z Wolters Kluwer Polska.

Jak deklarują oragnizatorzy konferencji, każdy uczestnik będzie mógł wybrać do 8 interesujących go reprezentacji - w tym dwóch z panelu LEGAL TECH.

Więcej o konferencji>>