Jak pisze czwartkowa "Rzeczpospolita", kampania ma w kompleksowy sposób docierać z przesłaniem pokazującym, dlaczego zmiany w sądownictwie są niezbędne i "zatrzeć złe wrażenia po burzliwej dyskusji na temat reformy sądownictwa, którą zakończyły prezydenckie weta".
Jak ustaliła gazeta, kampania rusza w piątek. Odpowiada za nią Polska Fundacja Narodowa - organizacja powołana do życia przez 17 państwowych spółek. Kampania ma obejmować m.in. serię billboardów z hasłami dotyczącymi zmian i odesłaniem do specjalnej strony internetowej.
Kampania ma obejmować m.in. serię billboardów z hasłami dotyczącymi zmian i odesłaniem do specjalnej strony internetowej. Poprzedza ją akcja zapowiadająca projekt, tzw. teaser. W całej Polsce już teraz można zobaczyć billboardy z hasłem: „Niech zostanie tak, jak było". To nawiązanie do słów byłego prezesa Trybunału Konstytucyjnego prof. Andrzeja Rzeplińskiego, które padły podczas jednego z protestów.
Materiały na temat reformy sądownictwa mają być przygotowane również w języku angielskim.

Źródło: Rzeczpospolita